Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jedziemy:)

No i jedziemy...Mimo, że wczoraj postanowiłam odłożyć wyjazd na później... Za godzinkę wracam do pracy, drukuję bilet, który zakupiłam dopiero dziś, i jutro z samego rana ruszamy w dal:)
Oj, czyste to szaleństwo....
Nie spałam prawie dwie nocki, a teraz czeka mnie ranne wstawanie ( pociąg do Lozanny rusza o 6.30) i jedna nocka w autobusie....
W środę będę w Krakowie!!!! Wow, aż trudno mi w to uwierzyć... Już zdążyłam obdzwonić rodzinkę... Mam nadzieję, że ten wyjazd będzie baaaaaaardzo udany:)
Do napisania w takim razie!

3 komentarze:

  1. Oj, zaległości mi się u Ciebie porobiły ;) Udanego wypadu, może kiedyś znajdziecie czas, by nas odwiedzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ja już po wypadzie. Bardzo chętnie Was odwiedzimy następnym razem. Mam nadzieję, że uda mi się wykroić coś więcej niż tylko pięć dni:)

      Usuń
    2. Zapraszamy!!! Fajnie by się było spotkać!

      Usuń