Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 10 lutego 2013

Karnawał dobra rzecz

Talenty plastyczne ( głęboko drzemiące) można rozwinąć...
Ha, a jakie to zwierzątko, wymalowane leżącymi od wieków w szafce różowymi, szarymi i perłowymi  cieniami do powiek plus czarną akwarelką?
Że nie widać? Przyznaję, gębunia modela tak słodka była, że sporą część make-up'u scałowałam:)
Tu uzupełnienie:
Niektórzy bystrzacy mogą zadać sobie pytanie cóż ta flaga Wietnamu robi na czapie Karnawałowego Słonia, ale odpowiedź jest nieznana. ( Mój mąż dla pewności zapytał panią w szkole;)

Fotorelacja matczyną roztrzęsioną ręką ( w końcu to nasz pierwszy raz!):



Pomimo śmiechów, tańców i zabawy, nie obyło się bez nutki nostalgii...
Cytat z ust mojego synka:
- Fajny mam ten strój słonia, ale ja chciałbym być TYGRYSEM...
I wszystko jasne;)

2 komentarze:

  1. nie mów do mnie... słoniu? ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Z2EKo2VJGNE
    :) tak mi się skojarzyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Słusznie, słusznie. Pierwszy raz w życiu słyszałam ten kawałek:) Ej, ta męska dzikość serc:)

      Usuń