Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 3 kwietnia 2014

Zapraszamy!!!

W naszym domu totalny chaos. Postanowiliśmy zacząć pakować się przed przeprowadzką już teraz, żeby potem mieć święty spokój. Tyle, że teraz nie mamy go zupełnie.

Spakowałam ciuchy Maksia, te których nie powinien potrzebować przez kolejne dwa miesiące. Bynajmniej nie zimowe! ( liczymy jeszcze na szusy na nartach). Co z tego, skoro wyszło z tego ładnych kilka worów?!?

Ponadto zostawiłam jeszcze kilka:
-do szkoły,
-na podwórko,
-na piłkę nożną i na gimnastykę.

W efekcie jestem przerażona! Skąd tego tyle? Większość z koszul mojego syna wisiała w szafie obrastając w kurz. Właściwie obrastała tak większość ciuchów...

Ale już po wszystkim- teraz będzie to wszystko siedzieć u mojej siostry albo szwagierki.

A ja uśmiecham się tylko na myśl, jakie to będzie błogosławieństwo mieć wszystko, czego potrzeba do życia w jednym plecaku. Mam zamiar pozostać przy zasadzie: ,,jak najmniej i tylko to, co niezbędne" już do końca życia:):):)

To tak na szybko. A tymczasem zapraszamy!!!

...nie, nie do domu. Póki co zrywamy tu stare podłogi, więc i ciasno, i nieestetycznie.

Zapraszamy na POKAZ SLAJDÓW z AFRYKI.

23 kwietnia 2014 o godzinie 18, w Kawiarni Prowincjonalnej w NOWYM SĄCZU

Szczegóły tutaj:


Lub na fb:



Do zobaczenia!

1 komentarz: